Thursday, June 24, 2010

Order Karipap Frozen Lagi...

Lama betul tak bereksperimen.. masak tu memang hari2.. cuma tiada eksperimen terbaru.. masak pun yg simple2 & yg biasa2 aje.. Tak sempat nak menelek resepi sbb nak cepat punya pasal..

Terlalu sibuk siapkan order karipap frozen tempahan.. hobi utama ku masak memasak terpaksa diketepikan.. huhuhu.. Tapi syukur alhamdulillah.. oder yg datang itu namanya rezeki.. boleh juga buat tambah2 belanja sekolah anak. Terima kasih pada yang sudi order walaupun aku tak pernah nyatakan aku bersedia menerima order. Semuanya bermula dari suka2 supply karipap frozen pada Imran yang selalu ambil kat rumah makcikku. Itupun atas dorongan makcik yang galakkan/mintakkan aku buat karipap frozen untuk Imran sebab makcik ku sendiri tak mampu nak siapkan stok yg banyak. So aku just tolong tambah sikit2 ajelah. Lepas tu jiranku Laily pula rajin mintak aku buatkan. Kini.. kawan-kawan cyber pula berminat nak merasa karipap frozen aku. Terima kasih pada semua yang sudi oder. Kepada mereka yang masih menunggu oder yg belum disiapkan.. mintak maaf & harap sabar yer.. Bukan niat nak melambat2kan.. tp masa ku terlalu padat maklumlah aku berkerja disiang hari.. malam pula.. bila dirumah aku punya baby yang masih kecil yg kadang2 perlukan perhatian. Tambah pula dlm bulan ini tiap hujung minggu sibuk dengan kenduri kendara yg harus dipenuhi. Sabtu ini 26hb pun masih ada satu lagi kenduri kawin kazen hubby kt kg.. belum pasti samaada boleh balik atau tak sebab baru je balik 2 minggu lepas. Kalau kami balik beerti order kawan2 terpaksa pospone lagi.. Kalau tak balik.. bolehlah aku siapkan oder2 kalian mana yg termampu.

Di bawah ini order yang terbaru dlm minggu ini..


1. Order dari kak Norizah, Shah Alam http://norizbaked.blogspot.com/(tauke kek yang baru nak mula katanya..hehe) ~ 4 paket karipap sardin & 1 peket karipap kentang. (Kak Noriz.. terima kasih banyak.. dtg rumah siap tapaukan kukis lagi utk sya & anak2..sedapp sangat2!)

2. Order dari Jasmeen, Shah Alam http://jasmeen.fotopages.com/(tauke kek yg pemes tuh.. hehe) ~ 1 peket karipap sardin & 1 peket karipap kentang.

3. Order dari Azimah, Jalan Klang Lama ~ 5 peket karipap kentang

4. Order dari Laily (jiranku) ~ 1 peket karipap sardin

Terima kasih kepada semua yang sudi order..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...