Friday, June 18, 2010

Order / Tempahan

Hari ni aku nak masukkan order/tempahan yg ada bebaru ni..

Kat bawah tu tempeyek order dari kawan2 makcik.. 6 paket/300 keping. Sebenarnya tempeyek ni bukan aku yg buat yer... tp aku tolong kawan jualkan aje.. dah lama dah sebenornya aku jual.. tp baru skrg teragak nak masuk dlm blog/fp. Sesapa yg nak mencuba bolehlah order ya. Sepeket lebih kurang 50 keping = RM10.00. Tapi maaf ler sebab takde delivery yer. Kalau nak.. boleh datang collect sendiri kat rumah aku di Bandar Sunway atau kalau hari kerja.. boleh dtg ambil di tempat kerja aku di Taman Sri Manja, Jln Klang Lama, PJ. Tp kalau nak.. kena order awal ler.. sbb kawan aku tu bila org order baru dia buat.. fresh2 gitu..



Bukan sesaja nak puji.. tempeyek ni sekali makan sure tak leh berenti punya.. Rangupnya lain macam.. sebungkus tu rasa mcm nak abiskan sekaligus jekk.. hehehe..

Okey.. yg ni plak.. karipap frozen utk Imran yg selalu dtg collect kat rumah makcik ku. Hanya sempat siapkan 9 peket jer mlm td..(tidor kul 3 pagi tu..) tp 1 paket dah jual kat Laily & satu paket lagi simpan utk ma & adik yg ada dtg kat umah skrg ni.. jadi untuk Imran hanya dpt 7 paket je sebab mmg aku tak sempat nak keep stock byk2 pun.. buat je abis buat je abis.. lgpun aku baru je balik dari kg ari isnin.. selasa tu badan masih terasa letih mmg tak larat nak siapkan bahan2 inti bagai tu. tp takperlah coz makcik pun ada gak buat.. stock dlm 25 peket kot..


Sebelum terlupa.. minggu lepas Laily jiran aku ada order 5 peket karipap sardin tp terlupa nak amik gambor da.. hehehe.. tak kisahlah tu lgpun rupa karipapnya sama jer tiap kali pun.. takde yg menarik.. kekeke.. Thanks ye Laily rajin awak cari karipap kat rumah kita.. siap promote lagi pulak kat kwn2 opisnya.. (dah dpt order pun..)TQ!

2 comments:

E-na Zarina said...

Salam k.madiha..

E-na baca n3 akak pun dah rasa penat dgn kesibukan menyiapkan tempahan + bekerja lak tu, pssst akak x penat ke?...mmg salute btul lah kak! rajin...

.:nhalilah:. said...

hi kak madihaa.. apa kabar.. blog hopping.. tetiba jumpa blog akak..
nanti nak raya boleh la saya order.. saya suka tempeyek especially kalo ada ikan bilis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...