Tuesday, October 11, 2016

Gubahan Gula-gula Menara KLCC & Hantaran Buat Adik Iparku...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....


Seperti yang dijanjikan.. hari ni kongsi gambar hantaran je lagi ni ye. Punyalah lama nak edit gambar ni. Padahal bukan banyak pun gambar.. hihi..So.. inilah dia gubahan gula2 yang MaDiHaA buat jadikan menara berkembar Petronas atau KLCC permintaan adik ipar. Kita ikut je bakal pengantin nak yg macamana... sedaya boleh MaDiHaA cuba tunaikan.  Alhamdulillah dipermudahkan segalanya. Terima kasih juga di atas bantuan en. suami yang susah payah sediakan bahan2 dasar untuk buat menara berkembar tu.. semua bikin sendiri tau.. tak guna gabus tapi kami guna plastik pvc yang digamkan dengan gam panas. Kukuh & gerenti tak tercabut.. hehe..Siap gubah dari PJ & bawa balik ke Raub tanpa ada siapa2 yang pegang pun.. letak je dalam plastik leklok.. Alhamdulillah tak tercabut semua elok je..





Dan inilah dia kesemua hantaran yang MaDiHaA siapkan khas buat adik ipar perempuan bongsu en. suamiku. Lepas ni tinggal adik ipar lelaki je lagi 2 orang belum lepas lagi.. Yang sorang dah ada calon, yang sorang lagi belum berpunya.. hihi...



Hingga jumpa lagi....



5 comments:

sarah said...

kreatif la

Fazleyatul Aini said...

kreatif nya akak ni
kalau saya mau tumbang la menara tu haha

lieyalatif said...

kakkkk cantik sgttttt....

mmg gubahan klcc tu penyeri antara hantaran2 tu semua....semua cantik2 n kemas kak...bertuah adik ipar akak...

m.u.l.a.n said...

Waaahhhh sis sgt kreatif.. Cantiknyaaa..

Azueriena Norash said...

kak madiha mmg kreatif...cantik2 hantaran tu semua...dulu2 azue pernah buat hantaran klcc nie mmg mencabar betul...nk kasi dier kukuh tu kannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...