Terima kasih kepada yang sudi follow....

Tuesday, September 4, 2012

Beberapa tempahan yang lalu...

Assalamualaikum...

Belum lagi berkesempatan untuk letak resepi yer... & pagi ni letak dulu gambar beberapa tempahan dalam bulan Ramadhan & Syawal baru2 ni..

Terima kasih banyak2 kepada semua yang sudi menempah...


2 peket Rempeyek & 1 tray Choc Brownies
Tempahan : Lina Bukit Jelutong.


24 peket (kalau tak silap.. terlupa plak) Rempeyek
Order dari : Haryati, Shah Alam

Yati ni dah beberapa kali order Rempeyek.. kalau order mesti banyak2.. Mekasih byk2 ye Yati...
Sebenarnya ada lagi order rempeyek dari beberapa kawan.. tp terlupa ambik gambar.. heee...

1 biji Sponge Cake with Blueberry Filling (resepi akan dimasukkan nanti ye..)
Order dari : Angah, Klang untuk birthday anak daranya..
(tapi yg ni maklong (aku le tu) sponsor je untuk anak sedara dia... hehe... sesekali buatkan utk anak sedara apa salahnya kan...)


1 biji Blended Orange Cake
Order dari Nurul, officemate

Terima kasih kepada semua yang sudi order.  Mintak di halalkan jika ada terlebih maupun terkurang ye...

7 comments:

FnF Simple Life said...

bestnye...moga murah rezeki akak ;)

Naz / Nadz COSK said...

Kak Madiha, nak order rempeyek tu kak.. Nak yg ada ikan bilis jer boleh? hehheeee.. Naz biasa panggil tempeyek makanan tu.. Bestu tu dapat kunyah2 depan tv...

Anonymous said...

salam kaka, mcmcane nak buat tempahan?

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

mudah2an FnF... terima kasih ye..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

Naz.. dulu akak pun panggil tempeyek jugak sebab sejak dari dulu akak memang biasa dgr mak panggil tempeyek.. hehe.. tp pernah sekali kena komplen ngan reader katanya sebutan tempeyek tu salah.. jd now akak panggil jelah rempeyek.. hehehe...

nak order? amboi makk.. sanggup ke datang ambik sendiri kat PJ ni? hehe...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

W'salam..
Boleh contact akak 019-3171150
t.kasih

Qhaifa Nur said...

banyak tempahan...murah rezeki di bulan posa......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KongsiResepi.com