Saturday, May 9, 2015

Pulut Kuning Berhias *Tempahan*

Assalamualaikum & salam sejahtera...




Pagi ni update tempahan pulut kuning la pulak ye. 1 kg pulut kuning ni tempahan dari Zila.  Tempahan yang diterima lebih sebulan awal ni.  Risau gak ambik tempahan terlampau awal ni sebab takut tiba2 ada hal yang mendatang. Alhamdulillah.. mujur segalanya dipermudahkan.  Terima kasih banyak2 ye Zila. Mohon maaf jika ada yang terkurang.



Zila takde contoh deko yang ditunjukkan.  Cuma pesan dia nak capsicum yang ada serunding dalamnya serta sepasang burung.  So.. deko tu kira secara spontan jelah idea yang keluar masa mendeko.  Harap2 Zila puas hati.

3 comments:

Nik Azidah said...

cantiknya...kreatif akak...dah lama tak makan pulut kuning ni :)

norhidana miswan said...

kalu dana lah kak... syg nyer nk mkn cantik2 gitu

lieyalatif said...

cantik kak....kemas jek buatannyer..... nak potong pun sayang nieh ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...