Friday, March 7, 2014

Pulut Kuning Berhias *Tempahan*

Assalamualaikum & salam Jumaat yang barokah...


Apa khabar semua sahabat? Doa dari MaDiHaA moga kalian semua berada dalam peliharaan Allah S.W.T sentiasa.  Amin..  Mohon maaf pada yang singgah sini kerana masih tiada resepi yang dapat dikongsikan hari ni.  Sibuk sikit sekarang ni baik di rumah mahupun di pejabat.. membataskan aktiviti yang MaDiHaA minati iaitu mencuba resepi baru & mengupdate blog.  Namun begitu.. aktiviti memasak yang sempoi2 masih berjalan seperti biasa... Dah nama pun seorang ibu & isteri.. sesibuk mana pun dia... tanggungjawap pada keluarga wajib diutamakan.  Cuma bila hanya sekadar masak lauk tumis air... malas le pulak nak snap gambar.. hehe...


Sebagai tatapan untuk hari ni.. MaDiHaA sekadar nak berkongsi gambar tempahan pulut kuning berhias yang ditempah oleh seorang kakak yang sangat baik hati baru2 ini.  Terima kasih kak Kamariah sudi memberi kepercayaan pada MaDiHaA untuk menyiapkan pulut hantaran perkahwinan anak saudara akak ni ye.  Rasa sangat gembira & terharu bila dapat feedback yang positif dari akak & keluarga pengantin yang menerima pulut ini.  Alhamdulillah... syukur...


Kak Kamariah tempah 2kg pulut kuning.. sebahagian untuk hantaran & sebahagian untuk makan2 keluarga.  Permintaan beliau minta diadakan capcisum berisi serunding sebagai tambahan serunding yang dah dilapis dalam pulut.  Bila ditambah dengan hiasan yang lain.. begitulah rupanya.  Terima kasih kak.  Minta halal jika ada terkurang di mana2..


WhatsApp dari Kak Kamariah... Terima kasih banyak2 kak.. alhamdulillah...

5 comments:

Khairul Bariah said...

cantik pulut tu bila dah dihias...
mcm kek pulak

Hafizah Mohamad said...

Salam kak...fiza nak...fiza nak jugakkk....sedapnya kak....

maz said...

Assalamualaikum...Alhamdulillah npaknya dah ramai kwn2 blogger yg dh jdi bisnes women...smga madiha trus maju...memang salut sngat2 la klu org yg bkrj bleh amik tmphan...kita yg xkje ni pun rsa xckup msaa...smga madiha sklrga sntiasa dlm rahmatNya...

Fazleyatul Aini said...

kalau kita kahwin nak tempah kat kak madiha hihihi

Bbwana adienia said...

salam kak madihaa..

cantiknya hiasan pulut kuning tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...