Friday, March 14, 2014

Tempahan Apam Pilihan Ramai..

Assalamualaikum & salam sejahtera...
KEEP PRAYING FOR MH370

Masih bersedih dengan nasib penumpang & kru pesawat MH370.  Hari Jumaat yang mulia ini marilah kita bersungguh2 berdoa & terus berdoa semoga Allah s.w.t berikan petunjuk & permudahkanlah segala usaha pihak yang terbabit dengan pencarian MH370.  Semoga yang hilang dijumpai semula.  Semoga semua penumpang & kru yang terbabit ditemui selamat semuanya.  Amin.. amin ya Rabbal alamin..

Seperti biasa hari Jumaat dengan koleksi tempahan ye.  Alhamdulillah.. rezeki yang tak putus dariMu ya Allah.  Terima kasih kepada semua pelanggan yang sudi membuat tempahan dengan MaDiHaA.  Segala kekurangan mohon di halalkan dunia & akhirat.

Tempahan dari Rosmah... collect kat ofis MaDiHaA di Taman Sri Manja. 100 apam polkadot & 50 apam ladybug biru & merah. TQVM Rosmah..


Tempahan dari Syida.  Syida pun collect kat ofis MaDiHaA juga. 50 apam ladybug merah inti coklat & 50 creampuff.  TQVM Syida sudi order dengan akak.
 
WhatsApp dari Syida... TQ Syida.... terharu akak membacanya..



Tempahan dari Ita 150 apam polkadot inti campur2.  MaDiHaA deliver kat rumah Ita sebab rumahnya satu blok dengan rumah pengasuh anak MaDiHaA.. jadi senanglah ketuk pintu rumah dia je.. hehe.. TQVM Ita...



Ini pula tempahan dari Norhidayah 50 apam ladybug, 50 apam bee & 50 apam polkadot.  Inti campur2.  TQVM Hidayah... pagi2 dah datang ambil apam kat rumah Sabtu lepas..



Dan yang terakhir... tempahan dari Mastura 25 apam ladybug & 25 apam bee.. inti campur2.  Terima kasih Mas..


Untuk tempahan & pertanyaan.. boleh hubungi MaDiHaA 019-3171150.

3 comments:

Honey said...

Hi Madiha!

Banyaknya tempahan! *clap*

Kalau I dah pengsan dah haha

Bbwana adienia said...

assalam kak..

uiyoo..banyaknya tempahan..syukur alhamdulillah..moga terus dimurahkan rezeki..amin..memang banyak peminat apam polkadot dan ladybug ni kan..

LiNa_Pg said...

Alhamdulillah....semoga kak madihaA terus dimurahkan rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...