Tuesday, March 3, 2015

Pulut Kuning Berhias 'Stack' *Tempahan*

Assalamualaikum & salam sejahtera....



Hari ni kongsi gambar pulut kuning berhias tempahan customer yang pertama dalam tahun 2015 ni.  Maafkan MaDiHaA terpaksa tolak tempahan customer yang sebelum2 ni kerana hujung tahun 2014 tempohari MaDiHaA kurang sihat sebab baru lepas menjalani pembedahan.  Sekarang ni setelah hampir 2 bulan lebih.. sekarang baru rasa ada kekuatan & keyakinan untuk kembali aktif menerima tempahan.  Terima kasih pada semua customer yang sudi menempah dengan MaDiHaA ye. Walaupun dah mula terima tempahan, tapi MaDiHaA terpaksa juga hadkan tempahan sebab jika hari bekerja MaDiHaA memang tak sempat nak buat tempahan. Hanya untuk hujung minggu sahaja yang MaDiHaA terima. Itupun jika tarikh yang dikehendaki kebetulan MaDiHaA tidak ada hal lain ataupun balik ke kampong atau melawat anak di asrama.  Apa2pun, jika ada yang berminat, boleh hubungi MaDiHaA dahulu untuk sebarang pertanyaan ye. Boleh hubungi MaDiHaA di talian 019-3171150.

Ini adalah tempahan kali ke dua Kak Zaidah.  Kali ni beliau maukan pulut yang bersaiz besar sikit dari yang ditempah sebelum ni boleh tengok kat SINI.  Menggunakan pulut sebanyak 2.2kg dapatlah menghasilkan pulut bersaiz 11 inci & tingkat atas stack tu lebih kurang 4.5 inci.  Kak Zaidah minta hiasan bunga penuh, jadi itulah hasilnya yang dapat MaDiHaA terjemahkan.  Syukurlah kak Zaidah suka dengan hasilnya. Minta maaf sekiranya ada yang terkurang ye kak.  Terima kasih sekali lagi kerana tak serik menempah dengan MaDiHaA. Masa MaDiHaA MC hari tu kalau ikutkan kak Zaidah ada juga nak tempah satu lagi pulut kuning... terpaksa ditolak sebab kesihatan MaDihaA belum mengizinkan. hihi..

Jumpa lagi. Terima kasih.



2 comments:

norhidana miswan said...

aduhai cantiknyer kak... dh mcm jambangan bunga nk mkn pun syg

anida ae said...

cantiknya...kreatif sangat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...