Terima kasih kepada yang sudi follow....

Wednesday, November 21, 2012

Menang GA lagi & lagi serta kiriman dari sahabat...

Assalamualaikum & selamat pagi..

Pagi ni nak berkongsi kegembiraan kat blog kesayangan ni.. Balik je dari KT hari tu & bila masuk ofis pagi semalam tau2 ada kiriman pos ekspress di atas meja.   Wahh.. teruja gitu..! Memang dah tau daripada siapa.. cuma agak saspen apa isi dalamnya.. hehe...  Kalau dah namanya tauke sulam2 manik... sah-sahla hadiah pun ada sulam-sulam la juga kan.. hehe.. Terima kasih ye Dana untuk hadiah tu.  Memang tangan Dana ni tangan berseni.. kalau tengok hasil sulaman manik yang ditempah pelanggannya semua cantik2 belaka.  Sebenarnya hadiah tudung bersulam manik tu adalah hadiah menang teka-teki gambar dalam blog Dana baru2 ni.  Tak sangka pulak betul jawapannya.. alhamdulilah rezeki namanya kan... Kepada kawan2 yang nak menempah sulam manik bling2 pada baju sempena raya atau untuk pakai ke kenduri kawin bolehlah menempah dengan Dana ye.. boleh berhubung terus dengan Dana kat blog beliau untuk tahu macamana cara nak berurusan..



Ok habis cerita hadiah GA menang teka gambar dari Dana. Kali ni nak cerita pasal menang GA lagi... kali ini MaDiHaA menang GA yang Lizahanum anjurkan, tapi yang ni dah agak lama juga... Tapi asyik terlupa nak snap gambar hadiahnya tu... maaf ye Liza.. Terima kasih pada Lizahanum untuk hadiah yang sangat cantik tu.  Dibawakan khas dari Sabah iaitu gelang tangan mutiara bersama batu kristal (agaknyalah kot)... sangat berkenan dengan design yang Liza pilih & alhamdulillah muat pula dengan tanganku yang besar ni.. hehe.. Liza ni memang pemurah orangnya.. selalu je buat GA & nak bagi hadiah atau buah tangan pada siapa2 yang sudi terutama buku2 ilmiah & buku2 agama dan sebagainya.. semoga Allah s.w.t juga yang akan membalasnya.. akak juga doakan semoga Liza segera sembuh dari gangguan yang dialami.. hanya orang yang pernah alami atau ada ahli keluarga sendiri yang terbabit dengan perkara2 sebegini je yang tahu bagaimana sukarnya hidup bila sentiasa diganggu oleh makhluk yang kita tak nampak ni..  Apa2pun akak doakan yang terbaik buat Liza ye.. semoga tabah selalu..

Mohon copy & paste gambar dari blog Lizahanum.. TQ!


Terakhir tak lupa nak ucapkan ribuan terima kasih pada sahabat cyber (sahabat FP) iaitu Kak Sha yang telah bersusah payah tolong belikan safron nun jauh dari Kelantan & mengirimkannya melalui Pos Laju pada MaDiHaA.  Sudahlah begitu... safron tu hanya diberikan percuma je taknak di bayar pulak tu.  Terima kasih banyak2 ye kak Sha... moga Allah juga membalas budi baik Kak Sha... Dah tu.. sempat lagi kak Sha jahitkan beg comel tu untuk Alin... Dulu masa Alin baru lahir.. kak Sha kirimkan baju, skirt serta kasut sedondon yang juga dijahit sendiri khas buat Alin. Boleh klik SINI kalau nak tengok.  Memang kreatif tangan kak Sha ni...  Thank you banyak2 ye kak Sha...  


Sehingga bertemu lagi....


6 comments:

norhidana said...

alamak siap ada org promote lg.. mekasih kak... tudung tuh simple sgt pun kak...

untung kan berkwn ramai nih, walaupun di alam maya je... untung alin dpt beg comel tuh...

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum kak..
best nye.. nani pun dapat tudung gak dari dana.. selendang jahit2 manik bunga rose cam akak nye tu.. tapi akak nye ni tudung bawal ek? ok lah kan.. mmg suprise sangat hadiah dana tu.. sbb mmg tak tau adiah apa dia nak kasi.. jeng jeng jeng.. skali sampai mmg best.. leh pakai datang keje kan.. tadi pagi sakinah dah rasmi shawl tu.. dwi kaler lagi.. menarik and sweet sangat.. kena kasi anak dara tu lah.. maknye tak sesuai kot.. :D
>> banyak dapat adiah.. lenkali masuk GA lagi.. syok gak dapat adiah ni..

Norzie hany said...

Tahniah Madiha.

Lya Colours said...

wahh banyak dapat hadiah. rezeki2

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah ratna ... pandai meneka ye :D

Amie said...

Tahniah Madiha... seronokkan dapat hadiah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KongsiResepi.com