Tuesday, April 14, 2015

Pulut Kuning Berhias & Kuih Muih Tempahan

Assalamualaikum & salam sejahtera...



Hari ni update tempahan awal bulan baru ni.  Alhamdulillah dengan rezeki yang tak pernah putus. Tiap2 minggu ada je tempahan walaupun bukanlah tempahan yang besar. Namun, MaDiHaA bersyukur kerana ia juga rezeki. Dapatlah tampung2 mana2 yang kurang mencukupi tu.  MaDiHaA pun bukanlah ambil tempahan setiap hari. Hanya pada cuti hujung minggu atau public holiday saja baru ambil tempahan.  Sekarang memang dah tak sempat nak buat tempahan pada hari kerja.  Banyak sangat benda yang perlu dibuat bila pulang dari kerja. Tambah pula sekarang ni MaDiHaA dah tak mampu nak berjaga lewat malam. Kesihatan kena juga diutamakan.  Tak boleh tamak2.. nanti bila sakit... duit yang kita dapat tu.. kena bayar klinik & hospital.. lebih baik jaga kesihatan daripada menyiksa diri betul tak? hihihi... Maklumlah.. bila umur dah banyak ni.. stamina & kesihatan dah tak sama macam umur 20an - 30an.

Oklah panjang pula membebel.. hehe.. ok jom tengok tempahan ni. 

Tempahan dari Puan Lina yang menempah 3 jenis juadah iaitu Pulut Kuning Berhias, Puding Roti & Cream Puff.  Terima kasih ye Lina sudi menempah dengan akak. 

Nampaknya design pulut kuning rekaan MaDiHaA yang ni dapat sambutan hangat.  Dah beberapa orang customer yang berkenan dengan deko macam tu.  Apa yang customer suka.. itu yang kita buat..  Kali ni deko yang sama.. cuma Lina minta gantikan bunga2 bahagian atas tu diganti dengan capsicum yang disi dengan serunding.  Pulutnya pulak sebanyak 1.5kg. Semoga berpuas hati. Halalkan jika ada yang terkurang ye Lina.


Ok kat bawah ni pulak tempahan dari jiran sebelah rumah yang buat majlis kat rumahnya.  Kak Ina tempah 100 biji creampuff. Terima kasih kak Ina untuk tempahan.



Jika ada yang berminat untuk menempah pulut kuning berhias atau lain2 jangan segan2 hubungi MaDiHaA di talian  019-3171150 sms/wassap/call.

Terima kasih!

3 comments:

Unknown said...

best sangat pulut kuning Madihaa, teringin lah nak merasa dan tengok depan mata..

lieyalatif said...

CANTIK akak gubah pulut kunign tu....kemas jek hiasan....nak makan pun sayang nie heheheeheh

lina said...

Sama2 kak...sedap pulut kuning tu..semua sukee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...