Tuesday, November 5, 2013

Rezeki lagi... alhamdulillah & Salam Maal Hijrah...

Assalamualaikum & salam sejahtera....



Salam Maal Hijrah buat muslimin & muslimat semua...  moga tahun baru Hijrah kali ini membawa seribu rahmat buat kita semua.  Jika ada yang terkurang & banyak kelalaian kita pada tahun yang lepas... marilah kita sama2 perbaikinya moga diri kita menjadi yang lebih baik pada tahun ini & tahun2 yang mendatang.. mudah2an dipermudahkan Allah s.w.t segala urusan kita di dunia hingga ke akhirat.. amin amin ya robbal alamin...

Berkongsi sedikit order yang dibuat beberapa minggu yg lepas.. alhamdulillah rezeki dari Allah Taala jua... tapi rezeki takkan datang bergolek tanpa usaha.. betul tak?



100 apam polkadot dengan filling campur2... order yang kesekian kalinya dari ofismate Asmah yang nak bawak pulang ke kampong... TQ Asmah rajin mengorder dengan akak...







100 apam ladybug warna merah & biru filling campur2 juga... permintaan adik yang order ni (aduhh.. lupa nama pulak! maaf ye) serta 1 tray puding pelangi.. terima kasih ye dik..




Ini pula.. order dari jiran2 berhampiran rumah.  Ceritanya.. minggu sebelumnya jiran dekat rumah ada order apam polkadot untuk majlis besday anak daranya.  Tetamu/jiran yang merasa tu... berkenan pulak dengan apam yang MaDiHaA buat tu... terus la dorang teringin nak order juga... alhamdulillah.. t.kasih ye Ani yang order mula2 tu.. sekarang ni dah berjangkit plak kat jiran2 yang lain... terima kasih u all!

Jumpa lagi!

7 comments:

mama sara nur said...

Assalam k madiha
Slmt thn baru Hijrah

Alhamdulillah.....semoga bertambah rezeki dgn kedtgan thn baru Hijrah 1435

Amie said...

Assalamualaikum Madiha,
salam maal hijrah, moga bisnes tabah maju.... molek2 belaka apam polkadotnya tu.... patutlah Ani ikut terpikat.

Emy Omar said...

Kalau kita berdekatan harus saya order dgn akak juga..sedap nampaknya kak puding tu

Sue Bee said...

comel apam polkadot tu..SB ntah bila lagi nak menerai resepi apam..

tun_telani said...

Selamat tahun baru kak madihaa.. aminnn..
mmg rezeki xdtg tanpa usaha kan.. respek kat org2 yg bekerja tp still amik tempahan. tun ni ha, balik dr uni, mlm terus flat. golek2 xlarat nk buat apa2. huhu

tun_telani said...

Selamat tahun baru kak madihaa.. aminnn..
mmg rezeki xdtg tanpa usaha kan.. respek kat org2 yg bekerja tp still amik tempahan. tun ni ha, balik dr uni, mlm terus flat. golek2 xlarat nk buat apa2. huhu

Inspire Boutique ..SZI said...

Saya suka sgt apam polkadot ni.. tapi tak pernah try..
Nnt nk cuba la.. tp xde ovalette..
Tq for the recipe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...