Friday, November 15, 2013

Tempahan apam & krim paff

Assalamualaikum & salam Jumaat yang mulia....



Di hari Jumaat yang mulia ini.. MaDiHaA nak kongsikan beberapa tempahan di minggu2 yang lepas ye... Syukur ya Allah di atas rezeki dari mu.  Terima kasih pada customer yang masih sudi menempah dengan MaDiHaA.  Segala kekurangan harap dihalalkan dunia & akhirat ye...

Ramai yang tak sanggup nak ambil tempahan apam polkadot atau apam ladybird sebab kerjanya renyah dan mengambil masa yang lama tapi untungnya tak seberapa.   Alhamdulillah.. setakat ni.. MaDiHaA masih mampu melakukannya jika masih ada yang sukakan apam ni.  Biarlah untung tak seberapa asalkan rezeki yang kita buat ini halal dari hasil titik peluh kita sendiri...  Tapi.. apa2pun.. ikut kemampuan diri sendiri jugalah.. banyak juga tempahan yang terpaksa MaDiHaA tolak sebab tempahan yang diminta dalam kuantiti yang agak banyak & tak mampu MaDiHaA nak lakukan.  Tempahan biasanya hanya dibuat untuk hujung minggu sahaja.  Jika hari bekerja.. tengok pada keadaan juga sebab pagi2 MaDiHaA dah perlu keluar hantar anak ke sekolah & ke pejabat.  Jika tempahan yang agak banyak.. tak mampu juga MaDiHaA nak buat sebab biasanya sepulang dari kerja MaDiHaA tak dapat nak mulakan tempahan selagi kerja2 rutin sebagai ibu, isteri & hambaNYA tidak dilunaskan terlebih dahulu seperti hantar anak mengaji, solat, memasak untuk makan malam, siapkan kerja2 rumah seperti selesaikan urusan kain baju kotor dan lain2 serta menggosok pakaian sekolah & pakaian kerja.   Akan tetapi, jika tempahan yang MaDiHaA rasa mampu dibuat & customer boleh ambil di pejabat.. mungkin boleh dipertimbangkan. InsyaAllah...

Oklah.. ni antara tempahan yang buat MaDiHaA tak tidor semalaman.. hehehe.. al-maklumlah buat sorang2 tiada pembantu okey...



Tempahan dari Asnadia... apam ladybird merah & pink serta krim paff.. 
Terima kasih Nadia...


 First time rasanya buat ladybird warna pink... rasa2nya lah.. cute jugak kan..



Kat bawah ni lagi satu tempahan yang buat MaDiHaA tak tidor hingga ke pagi.. hehe...
Tempahan dari dua sahabat satu ofis ni... kak Maz 200 apam polkadot & tempahan dari Hanim 100 apam polkadot & 50 apam ladybird merah.  Terima kasih buat kedua2nya ye...


10 comments:

Salmi Khairil said...

suka tengok apam yang gebus tu..

Nurain Azman said...

Terliur saya kak, adehh

Ratu Hatiku said...

Cantiknya!! uhuhu nk mkn pun sayang.. :P

TukangKebun said...

Syukur Alhamdulillah Murah rezeki kak Madihah. Diana tumpang gembira :) . Hasil tangan Kak lebih anggun ditatap dari dekat kedai.

Bbwana adienia said...

salam kak madihaa..

alhamdulillah murah rezeki akak..sya suka tengok apam ladybird kaler pink tu..sweet la.

ela said...

murah rezeki kak madihah...seronok tgk apam comel2

rahel said...

memang gebu2 semua apam tu kak Ratna..suka banget...jaga kesihatan ya kak...mog bisnes maju terus...amin.

zila norazila said...

Moga niz brtmbh mju lg kak..tgok apam tu comel2 je..

obat alami tanpa efek samping said...

penampilan kue - kue nya sangat menarik dan keliatannya sangat enak . jadi pengen nyoba !!

http://bit.ly/210LBmH

obat alami tanpa efek samping said...

penampilan kue - kue nya sangat menarik dan keliatannya sangat enak . jadi pengen nyoba !!

http://bit.ly/210LBmH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...