Friday, December 20, 2013

Tempahan ~ Pulut Kuning Berhias & Apam Polkadots

Assalamualaikum & salam sejahtera....



Seperti biasa hari Jumaat tuan punya blog kurang rajin update resepi.  Jadi untuk tatapan hari ni hanya ada Pulut Kuning Berhias & Apam Polkadots tempahan sahaja. Jangan maree yer... 



Oh ya.. tempahan ni adalah tempahan yang diambil sebelum order ditutup.  Syukur alhamdulillah customer berpuas hati dengan tempahannya.  Sanggup datang jauh2 dari Kajang untuk ambil ordernya di Bandar Sunway.  Terima kasih Nadira.  

 Pulut kuning berlapis serunding daging yang sangat sedap!

Oklah.. layan gambar order dulu ye... nanti ada kerajinan & masa MaDiHaA update resepi pula ye. Yang pastinya.. mesti resepi2 sempoi belaka.  Nowadays... takde masa sangat nak bereksperimen yang cerewet2 macam dulu2.  Masa begitu terhad dengan pelbagai perkara yang wajib diselesaikan.  Jadi ibu bekerja macam ni lah... setiap hari sentiasa sibuk menguruskan dua kewajipan di pejabat & di rumah setiap hari.  Tapi alhamdulillah kita buat dengan ikhlas hati pasti ada ganjaran yang menanti.

200 apam polkadots

Hingga jumpa lagi...

6 comments:

ieda immi said...

alahh kakkk ..
sedap2 semua ..
akk terima kasih sudi singgah dan bg dorongan semangat buat saya ;)

zila norazila said...

Klu dekat trigin jgk nk oder pulut kuning tu kak..sedapnya

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Geram tengok pulut kuning berhias Madiha tu... cantik sangat..

Bbwana adienia said...

salam kak..

cantik dan menyelerakan pulut kuning tu kak..

Wattie said...

Salam Madiha,
Suka tengok pulut kuning Madiha, apam dot2 pun comel comel sangat.

Anna Qawina said...

cantiknya pulut tu..saya takut nak kukus pulut, takut x masak..ahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...