Friday, May 9, 2014

Pulut Kuning Berhias *Tempahan*

Assalamualaikum & salam sejahtera...




Jumpa lagi kita petang Jumaat yang indah.  Hidangan petang hari ni dengan gambar tempahan pulut kuning pula ye.  Kan hari Jumaat dengan gambar tempahan.  Tapi pagi tadi tu bonus la sebab ada resepi.. hehe... 



Ok dah jom. Tak payah mengomel panjang2.  Jom layan gambar pulut kuning berhias tempahan kawan MaDiHaA ni.  Ilah yang menempah ni merupakan tauke katering kenduri kendara... Tak sangka pula Ilah nak menempah pulut kuning dengan MaDiHaA untuk majlis customernya pada hari Ahad yang lepas.  Selalunya pakej nya ada kek bertingkat.  Tapi kali ni ada pula tambahan pulut kuning berhias.  Alhamdulillah.. pertemuan kami di FB telah menambahkan lagi rezeki bagi MaDiHaA. Kalau dulu Ilah sudi bersahabat dengan MaDiHaA masa zaman bersekolah.. kini Ilah sudi pula berkongsi rezeki dengan MaDiHaA. TQ Ilah.. TQ Allah!



Gambar pengantin baru sedang memotong pulut kuning berhias yang MaDiHaA gubah.  Gambar ni ikhsan dari Nurrinskatering. TQ Ilah...

9 comments:

Fazleyatul Aini said...

cantik laaaa
nanti kita kawen tempah kat akak
tiba2 hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Madihaa..cantik tempahan pukut kuning tu.Alhamduylilah,rezeki sekluarga

Kak Am said...

salam madiha, suka tengok cntik pulut kuning tu, kemas sangat..

Azirah Adnan said...

Assalamualaikum
Sis saya berminat nak buat tempahan...PJ it area mana ek?? Bole bgi contact no

Bbwana adienia said...

cantik sangat hiasan pulut kuning tu kak..

lieyalatif said...

cantiknye la kak haiiiiii...mmg kreatif akak bab berhias nie.... sayang nak potong dibuatnye....

lieya suke tgk pengantin potong pulut kuning compare ngan kek kak...nampak adat kemelayuan tu heheheehehe

TukangKebun said...

Sungguh menarik design kek pulut kuning ni.

Ada beberapa hari lalu masa Kak Ratna keluarkan yang ikanbilis goreng simple dengan cili tu kan, sampai beberapa hari menu sama je kat sini hehehe...memandangkan cili putih banyak pula stok fresh dari kebun.

Rohah said...

assalam kak...seni betul..;

Aini Shoppe said...

Assalamualaikum sis madiha. Saya dari putra heights subang jaya. Saya ingat nak tempah utk isnin dan selasa. Utk hari guru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...