Tuesday, February 8, 2011

Tempahan Lapis Pisang Lagi..

Salam...

Hari ni tak sempat nak pos n3 masakan & resepi.. Agak sibuk sikit sebab hari ni baru je masuk kerja lepas cuti balik kampong sempena Chinese New Year... Just a quick update... aku pos n3 tempahan lapis pisang dari Along Ayu yang dah lama dah sebenarnya ni... tak silap aku.. Along mintak buatkan pada 8 Januari yang lepas.  Ehh.. baru perasan.. hari ni pun 8hb jugak.. jadi maknanya.. dah sebulan ler order nih.. hehehe...

Terima kasih Along sebab masih sudi menempah kuih dengan saya especially kuih lapis pisang ni.  Dah berkali2 Along order lapis pisang ni.. kali ni aku buat kaler hijau kuning plak.. sesekali ubah kaler...

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam madiha..mintak izin copy resepi asam pedas yer..makasih!

mr. mama said...

salam madiha..
sedap nengok lapis pisang tu...

hana said...

cantiknyer kejadian kuih lapis akak nih... rasa pong dah tentu sedapp! bila ntah nak buat yg nih... klu dekat leh tempah ngan akak...

HomeKreation said...

Salam Madiha. Cantik licin jer muka kuih ni...! Patut lah ulang2 jer order tu, tentu org tu puas hati sesangat...syabas.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

AZATISAYANG: silakan dik... ala.. resepi asam pedas biasa2 je tu...

MR. MAMA: kuih lapis pisang tu memang sedap & jadi kegemaran saya jugak tu sbb saya memang suka kuih2 berasaskan pisang..

HANA: hehe... geli telinga akak mendengornya hana.. ko godek jelah sendiri hana oii.. kuih2 canggih lain ko sanggup buat sendiri.. kuih yg senang ni ko gatai nak menempah2 yer.. hehe..

HOMEKREATION: Salam along.. alhamdulillah.. setakat ni elok kejadian kuih2 yang dia tempah.. harap2 gitulah hendaknya biar customer puas hati apa yang kita buat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...