Wednesday, March 14, 2012

Menang GA... bukan satu.. tapi DUA!!

Assalamualaikum readers sekalian...

Kali ini MaDiHaA nak abadikan hadiah GA yang MaDiHaA menang baru2 ini di dalam blog kesayangan ni.  Sebelum berblog.. MaDiHaA tak tau pula di alam blog terdapat blogger2 yang bermurah hati nak bagi hadiah dengan mengadakan GA atau maksud sebenarnya Give Away. Yup semasa berFotopages dulu.. tak pernah pula ada benda2 macam ni... bila berblog barulah tau apa itu GA.. 

Rasanya sepanjang berblog.. cuma 4 kali menyertai GA.. pertama GA yang Miszlullaby anjurkan beberapa lama dulu (boleh tgk SINI )... itupun sebab dah kena TAG.. hehe.. ada juga kena TAG sekali dengan Lya Colour pasal GA makanan feberet di bulan puasa kalau tak silap.. tapi dek kesibukan yang terlampau masa bulan puasa.. tak sempat nak buat entry pasal GA tu... maaf ye Lya! Lepas tu beberapa bulan yang lalu.. ada juga jawab GA yang kak Anymz anjurkan.. tapi takde rezeki sebab terlambat seminit.. hehe..

Baru2 ni.. Kak Azlina yang tinggal di Tapah Perak & juga Azura Rahman di Kuantan mengadakan GA tanpa perlu buat entry & sebagainya sama seperti Kak Anymz. Syarat2nya sangat mudah.. hanya perlu meneka & menjawap dengan cepat & tepat.. dan alhamdulillah... MaDiHaA menang kedua2nya!! Tak sangka! Syukurrrr... & terima kasih kepada Kak Lina & juga Zura yang sudi anjurkan GA tersebut yer..

Jadi dengan berbesar hati dan gembiranya.. MaDiHaA abadikan di sini gambar2 hadiah GA yang MaDiHaA menang baru2 ni... hehe.. Sebenarnya nak minta maaf juga pada Kak Lina sebab agak terlewat nak buat entry pasal hadiah GA ni.. padahal hadiah tudung tu dah lama pun di terima.. banyak sangat entry yg menunggu & yang dah potong Q.. maaf ye kak..

Kat bawah tu hadiah GA dari Kak Azlina.. kalau ikutkan perjanjian asal... Kak Lina nak bagi sehelai tudung & satu set brooch saja dengan memberi peluang kita sebagai pemenang memilih sendiri mana yang kita suka. Tapi.. Kak Lina sangat pemurah... sampai 2 set brooch yg di posnya... Terima kasih ye Kak... hanya Allah saja yang dapat membalasnya buat akak yg sangat pemurah ni.. Untuk pengetahuan rakan2.. Kak Lina kita ni juga mengambil tempahan catering & juga tempahan kek.. jadi siapa2 yang tinggal di Tapah tu.. bolehlah contact kak Lina kalau nak merasa air tangan Kak Lina yer... boleh klik BLOG KAK AZLINA untuk maklumat lanjut. Kak Lina pun ada sebuah restoran di Tapah kalau tak silap nama restoran kak Lina Restoran Terminal Hijrah... bolehlah singgah nanti kalau sesiapa yang ternampak bila ke Tapah ye..

Sehelai tudung & 2 set brooch hadiah GA dari Kak Azlina, Tapah, Perak. Boleh klik SINI untuk tengok entry pengumuman pemenang GA yang kak Lina anjurkan dengan cara meneka gambar masakan yang disertakan..  Tak sangka boleh jawab dengan betul sebab gambar yang Kak Lina letak tu memang boleh mengelirukan.. ramai yang sangka gulai telur ikan.. hehe..


Gambar di bawah tu pula... hadiah GA dari Azura Rahman. Menjawab soalan GA dari Zura ni agak mencabar minda juga sebab ada banyak kemungkinan yang boleh dijawab dari bahan2 yang Zura senaraikan tu.. tapi alhamdulillah.. 2 jawapan jenis masakan yang MaDiHaA teka akhirnya tepat sekali... dah nak jadi rezeki.. terima kasih ye Zura...
Hadiah dari Azura Rahman... tepong goreng rangup... nanti bolehlah gunakan tepong ni untuk goreng macam2 seperti sotong, ayam, kentang wedges, onion ring dan sebagainya.. bila berkesempatan nanti akak cuba ye Zura.. Mekasih banyak2.. Boleh tengok SINI untuk tengok GA yang Zura anjurkan... soalannya memang mencabar.. walaupun jawapannya nampak mudah.. hehe..

Alang2 Zura nak pos hadiah tu.. teruslah aku order sekali 2 paket jalapeno cheese yang sedap dimakan dengan kentang wedges & apa2 saja tu.... kalau kawan2 nak merasa keenakan jalapeno cheese & tepong goreng tu.. bolehlah klik BLOG ZURA untuk order ye...

Jumpa lagi....

7 comments:

tun_telani said...

wah.. byknyer hadiah kak madihaa...best2..
kalau xde kene tag2 ni mmg seronok join GA, tun mmg serba salah nk mengetag org biasanya. hihi

Unknown said...

wah..menang..bestnyer..tahniah..

Qhaifa Nur said...

tahniah...

bestnya hadiah yang dimenangi...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

samalah dgn akak.. kalau GA yg nak kena buat entry & TAG tu ada sikit malas nak join.. hehe..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hehe.. terima kasih izan..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

terima kasih Qhaifa.. mmg seronok dpt hadiah2 tu semua..

::Azura Rahman:: said...

Salam kak.. Tahniah sekali lg atas kemenangan akak dlm GA zura buat aritu.. Tepat danpantas sekali.. :)

Ni namanyer rezeki durian runtuh.. Hihihi..

TQ juga sudi promote blog dan biz zura..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...