Friday, May 7, 2010

Award Pro Memasak Dari Alongroz



Pagi ni dengan bangganya aku nak gantung apron yang kiut miut ni kat 'umah baru' aku ni... walaupun bukanlah pro sangat memasak.. tiru meniru boleh laa.. tapi aku seronok sangat sebab apron tu sweeettttt sesangat..... memang aku takkan pakai punya sebab lawa sangat.. sayang!! Lagipun.. bukan saiz aku.. so kita simpan ajelah elok2.. kekekekee...


Apron ni hadiah dari Alongroz.... terima kasih banyak2 sebab sudi bagi award ni yer..

Hadiah ni ada soklan kena jawab:

1=>3 jenis lauk pauk yang suka dimasak
* Sup ayam (ikut selera anak2)
* Gulai asrong/asamrong ~ masakan tradisi negeri Pahang)
* Gulai lemak cili padi

2=>3 jenis pencuci mulut yang paling best pernah buat
* Triffle
* Puding Karamel Lapis
* Tapai Pulut

3=>3 jenis biskut kegemaran time raya
* Almond London
* Suji Cookies
* Cornflakes Madu

4=>Bagi Award ni pada 3 orang rakan anda yg juga rajin memasak
* Ida Marlida
* Midza (Mizwa)
*

Tak tau nak bagi kat sapa lagi.. jap lagi nak pi intai sapa yang belum dpt apron ni.. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...