Wednesday, May 5, 2010

Award, Award & Award Lagikk...

Salam semua..

Pagi ni.. nak tempek award dulu.. byk tul award dpt sejak2 berblog nih.. hehehe.. macamana boleh dpt byk award nih... padahal aku baru je berblog... dah boleh dikategorikan interesting blog ker?? hehe...

Award pertama ni.. datangnya dari dak Abbot a.k.a makyong kita.. aritu aku bg dia award & tag 5 soklan... tapi kali ni dia mcm nak balas dendam plak ngan aku ni ha... bagi award dgn tag 7 soklan.. kekekeke.. sib baik mmg aku ni jenis suka menulis & meraban.. setakat 7 soklan tu... no hal punya.. hahahah... anyway.. TQ very much dear Abbot...



1. Thank and link the person that give you the award ni syarat nak ambil award
- Terima kasih banyak2 ye Abbot sebab sudi bagi akak award interesting blog ni..

2. Pass this award to 10/20/30/all bloggers you've recently discover

1. MamaFaMi

2. Cik Manggis

3. Mat Gebu

4. Tie Big Mamma Bukhari

5. Ummi Zaihadi

6. Hana Jepun

7. Kak Zai Dapur Impian

8. Fiza Nordin

9. Kak Su Mersing

10. Zaiy Dubai

Kepada nama2 yang tersenarai... sila2lah pakai baju merelip2 naik pentas amik award ni ye.. & lepas tu.. rajin2kanlah diri menjawap sikit wawancaranya walaupun aku tau anda semua sibuk.......... takper.. artis mesti sporting kannnn... kekekeke...

3. Contact said blogs and let them know they've won this award
- Ada masa nanti aku pi war war kan..

4. State 7 things about yourself
- Ramai yang kata aku ni orang yang lemah lembut terutama kawan2.. hatta mak aku sendiri pun ckp mcm tu.. (yelah.. hormat kwn & org tua kann..) tp hakikatnya.. aku takdelah lemah lembut sgt.. kalau kat rumah tu.. selalu gak jadi tarzan ngan anak2.. kalau drive kete.. suka drive laju2 pastu suka pasang lagu2 rancak pasang kuat2.. kekekeke.. ni bukan lemah lembut namanya.. pompuan brutal kaedahnya.. hehehe..

- Kalau ada masa & bahan2 mencukupi.. memang aku suka bebenor bereksperimen di dapur.. seronok sgt tgk hasil eksperiment (masakan). Dulu nak jadi saintis tak jadik kenyataan.. so skrg ni.. dpt bereksperiment kat dapur pun jadiklaa... sambil2 menggemokkan diri.. hehehe..

- Suka bercucuk tanam... masa menyewa umah semi-D dulu mmg penuh depan rumah dengan bunga mcm2 jenis ada.. tepi umah, belakang umah plak tanam sayur, cili padi, serai & mcm2 lagik.. tp skrg ni.. dah ada umah sendiri (hanya mampu beli apartmen je) tak sesuai utk bercucuk tanam... jd.. kat umah ada bunga plastik jekk.. uhukkks..

- Kalau Abbot tak suka pakai baju yg flowerish... aku pulak.. itu yg suka sangat... hehehe.. kalau corak abstrak.. memang pilihan terakhir kecuali utk baju2 blouse ok ler..

- Aku pun sama.. orang yg begitu simple dlm penampilan... no solek2.. no aksesories segala... tp minyak wangi.. wajib laa...

- Sama mcm Abbot.. suka menikmati keindahan flora dan fauna..

- Suka gak pegi tempat2 yg indah yang ada unsur air spt tepi pantai... tepi sungai.. tepi tasik, tepi kolam & kat air terjun... kalau dpt mandi lagi best! Tapi.. tepi loji tak suka tauuu... busyukkk!!! kekekek..


Ok.. abis sudah tugasan dari dak Abbot ni.... yer... hmmm.. sebenarnya.. aku dpt dua lagi award yg sama iaitu yang ke dua dari Cikgu Akma... thanks ye cikgu sudi gak bg award ni pd akak..




Dan yang ke tiga dari Ayu yang dok kat Singapore tu... thanks ye Ayu.. terharu ni terpilih dapat award dari Ayu...



Untuk tugasan tu.. rasanya tak perlulah diulang2 lagi.... jawapannya tetap sama jugak kann... so.. aku tempek award jelah.. & 7 dari soalan tu dah aku jawab kat atas sekali tu... Terima kasih pada Abbot, Akma & Ayu yang sudi passing award ni pd akak... love u all so much!! muahhh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...