Friday, May 7, 2010

Tempahan Tat Telur & Chicken Luncheon Rolls

Bertemu kembali...

Macam biskut aku ni kan.. kejap ada.. kejap ilang.. ni ada balik.. kekekeke... biasalah.. kejap ngulor.. kejap wat kije.. kejap lagi ngulor balik.. nak pulak time ngantuk2 mcm ni.. layan blog hilang jap segala ngantuk2 tu.. betul takk??

So.. sementara ada masa sikit ni.. aku nak masukkan gambar2 tempahan yang aku buat untuk hari Selasa baru2 ni (4/5/2010). Tempahan dari Kak Hamsiah dari Cheras.. tapi opis dia dekat dengan rumah aku kat Bandar Sunway. Memula.. kazen aku Ida ckp ada orang mintak nombor telefon aku dari dia nak tempah kuih katanya.. aku ingat nak tempat sikit2 jekk.. ambik kauuu.. terkejut jap aku sebab Kak Ham dok sebut seratus.. hehehee.. macam byk sangat kan?? Tapi bagi aku yang baru berjinak2 dengan bisnes kecil2an ni... terasa mcm byk gak laa.. Yelahh.. aku buat sorang2 takde sapa tolong.. Siang kerja.. mlm baru ada masa buat.. dah tu.. ada baby lagikk.. Tapi bila dah Kak Ham memberi kepercayaan pada aku.. aku beranikan diri gaklah mencuba.. Lagipun.. kuih yang Kak Ham tempah seperti tat telur tu.. dulu aku memang pernah buat utk niaga.. skrg jer aku takde masa nak anto ke kedai2. Apa2pun.. MaDiHaA ucapkan berbanyak terima kasih buat Kak Ham yang sudi menempah dengan MaDiHaA. Segala kekurangan dari segi rasa maupun rupa paras kuih2 tu.. MaDiHaA mohon maaf byk2 yer kak..

Terasa kembang hati bila selepas 5 minit hubby deliver kuih2 tu sumer.. Kak Ham telefon cakap "Akak dah rasa dah dua2 kuih Ratna buat tu... meeeemanggg sedappp..!! tip top!!" amboi kak Ham.. hidung saya yang sedia kembang ni bertambah kembang bila kena puji ngan akak.. kekekeke...

Kat bawah ni order2nya..

50 biji Chicken Luncheon Rolls


100 biji Tat Telur



Chicken Luncheon Rolls & Tat Telur


Thanks ye Kak Ham.. lenkali kalau sudi order la lagi.. hehe..

4 comments:

when the night light is off said...

Hari tu Kak Ham ada beritahu pasal tart ni, tinggal komen kat kuih cara berlauk tu. BTW, cam ne kira kalo nak tempah kuih cara berlauk tu.

MamaFaMi said...

Sedapnya nampak tart telur MaDiHaA tu. Mulala teringin nak buat. Nak cari resepi dulu.

Terima kasih bagi mama award ye. Mama dah tepek kat blog dah. Dan juga tq for the sms. Pun mama dah tepek kat blog. Habis semua ma tepek! Hehehehe....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

MELATIE : Salam Melatie.. pasal kuih cara berlauk tu.. MaDiHaA kira 40sen sebiji. Minimum order 50 biji. Sebenarnya MaDiHaA dah reply Melatie aritu.. Melatie tinggal komen kat entry nasi goreng USA kalau tak silap.. hehe.. apa2 hal nanti email akak ye.. ratna@zagro.com atau boleh gak nak call akak. nombornya boleh minta pada Kak Ham. TQ.

MamaFaMi: Saya pun dah lama tak buat tat telur tu ma.. org order aritu dpt gak ler merasa sikit.. hehe..

TQ ma sudi tepek award tu & juga sms... sms pun tepek gak ke ma? hehehe...

farhana said...

boleh bagi resipi tart telur ni tak? nampak cam sedapppp banget..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...