Friday, June 8, 2012

Puding Roti Marbel Coklat.. yang ni untuk jiran sebelah rumah..

Assalamualaikum...

Salam Jumaat buat semua.. Masih dengan entry autopublish.. hari ni sekadar nak pos entry puding ni je.  Puding ni lepas dah buat sekali dulu.. terus berkali2 dibuat sebabnya sedap & mudah sangat nak membuatnya.  Asal nak ke mana2.. buat je puding ni sebagai buah tangan. Selain mudah dibuat.. puding ni jugak cepat membeku.. jadi takyah tunggu lama2.. dah boleh bawak kemana2.. hehe.. Puding yang dalam gambar ni adalah puding yang ku buat untuk jiran sebelah rumah yang buat tahlil arwah suaminya.  Tak tau nak bagi apa.. fikir2.. buat jelah puding ni..

Kalau nak resepi klik SINI ye..


Semoga berjumpa lagi..

16 comments:

Sofea said...

salam Madiha,
Sama la dgn akak, dh byk kali buat puding roti marble ni, sedap! ;)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam,

Untung jadi jiran dengan Madiha.. boleh dapat puding mable ni... saya ni jauh kena buat sendiri lah nampaknya...

dapurCikWan said...

cantik marblenye kak ;))

Saya Disini said...

cntiknyer

Sari Yusa Ibrahim said...

sedapkan puding roti marble choc ni... sy makan paling banyak kalu buat, jadi takleh buat selalu, huhu

Zuzus said...

salam kak madiha,

nak tanya, kalu ikut sukatan di atas, cukup2 satu loyang yg biasa tu ker?

tq for sharing this recepi.

Mamasya said...

Salam Ratna.slmt bercuti dikg....
puding coklat marble sedap mkn sejuk....

FnF Simple Life said...

Salam kak Ratna...sedapnya makan sejuk2 ni... cantik puding roti tu kak...seyes terasa nk ngap je...

Nur-nba said...

Salam. Sedapnya puding roti ni.. Suka makan sejuk2.. :)

Anonymous said...

salam mcam mne ye nk oder..fon no xde..sye zu dri pchng.

Anonymous said...

ne no sye 0124242592..nk oder puding marble..

rahel said...

Amboi..cantik naaa puding roti tu Kak Ratna..pastinya nyaman banget..

Ilhamkreatif said...

Salam madiha...iza pun dah 2 kali buat,memang sedap,lemak2 gitu...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

Salam Zu...
Zu boleh email akak ke ratna@zagro.com

Thanks

Zuzus said...

salam kak madiha,

alhamdulillah. dah menjadi pun puding roti nih sy buat sabtu lepas. risau jgk sebab 1st time buat, pulak tu niat nak sedekahkan pada jiran (buat kenduri arwah). sukalah sy sebab menjadi. sy buat 2 biji. tq kak.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

Salam Zuzus..
alhamdulillah.. insyaAllah.. jika ikut betul2 sukatannya pasti jadi. t.kasih sudi mencuba ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...