Terima kasih kepada yang sudi follow....

Saturday, May 21, 2011

Kacang Phool lagi.....

Assalamualaikum....

Menu di hari cuti.... kalau hari kerja.. tak sempat ler nak sediakan yang remeh temeh gini... Tapi ni bukan menu pagi ni... entah bila punya sampai kelupaan.. hahaha.. Sebenarnya ni nak menghabiskan satu tin lagi kacang phool yang dibeli tempohari sebelum ianya tamat tempoh.. hehehe... 



Kalau nak resepinya bolehlah klik kat SINI yer..

Selamat berhujung minggu...

6 comments:

Yat Maria said...

madihah..

ishhh sedap ni wat sarapan...dah lama teringin nak buat tapi kacang mademas tu, tak sumer kedai stock..lagi mencari ni..

Noor said...

Memang besh dapat makan nie pagi pagi sedap n cepat..hehe

nOOrsha said...

salam kak..saye x pnh try mknn kacang pool lg.. sedap ea..nnty nk cube wat la...slalu tgk org wat tp x taw caner rase..eehehe

Nur Ede said...

Asalam Madiha..
Kacang Phool makan ngan roti pepagi.. mmg sedap ler... akak lama betoii x buat sebab nyer susah sikit nak dapatkan stok kacang mademas tu kat sini.. teringin lah pulak akak nie...sedap sedap..

lina_pg said...

nmpk menarik sgt..teringin nak mencuba..

Citarasa Rinduan said...

hari ini ayu buat lempeng oat dan ayu serikan dgn sambal cli padi..

aduhai..
sedapnya sarapan kak ratna kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...