Thursday, May 5, 2011

Mother's Day Cake dari Puan Ros & Goldcard dari CT Delima

Assalamualaikum...

Kali ni.. MaDiHaA update dahulu pemberian teman2 blogger sekalian... Terharu rasanya hati menerima pemberian hadiah dari teman2 blogger yang dikasihi lagi disayangi... 


Sempena Mother's Day yang bakal tiba... Puan Ros dengan bermurah hati telah memberikan kek coklat yang nampak sangat2 lazat ini kepada ku & teman2 yg lain... Amboii.. nampak sangat2 menggiurkan.. coklatnya berkilat2 gitu..  deco pun begitu cantik sekali.. tentu sedap kek ni... kalaulah boleh dipotong & dirasa tentu lagi sedapp.. hehehe... terima kasih banyak2 ye Puan Ros kerana sudi menghadiahkannya kepada saya.. Saya jugak ingin mengucapkan Happy Mother's Day buat Puan Ros juga.. bukan saja menjadi ibu kepada anak2 beliau.. tapi juga menjadi ibu kepada 'anak2 angkatnya' yang sangat ramai di Tadika Sinaran Intelek di Putra Heights, Subang Jaya.  Semoga segala jasa & ilmu yang diberikan kepada anak2 kecil tersebut akan menjadi pencetus kejayaan anak2 kecil di masa akan datang.  

Kepada teman2 yang lain yang bergelar ibu.. MaDiHaA mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Happy Mother's Day buat kalian semua...Semoga tak jemu2 menjaga, membesarkan & mendidik anak2 menjadi insan yang berguna & berjaya dalam hidup mereka.. Sesungguhnya Ibu adalah seorang yang HEBAT!!






Dan ini pula... pemberian Che CT Delima kepada semua follower blog beliau... Goldcard yang diidam2kan... bukan senang nak dapat goldcard macam ni kalau gaji kecik memang tak merasa la nak pegang.. hihihi... Terima kasih ye CT sudi bagi MaDiHaA Goldcard ni..... nanti kita gunakan  kad ni untuk beli segala peralatan baking yang diidam2kan yer... hehehe..



Kepada Puan Ros & CT MaDiHaA ucapkan terima kasih daun keladi.. kalau ada bagilah lagi.. hehe...


Jumpa lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...