Wednesday, November 2, 2011

Tempahan Roti Jala Dari Jiranku...

Assalamualaikum...

Wordless Wednesday...........? :-D


100 pieces
29/10/2011

............. TQ Laily .............

11 comments:

Qhaifa Nur said...

banyaknya..tak lenguh ke tangan tu...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

Qhaifa Nur: tangan tak lenguh dik.. tp kaki yg lenguh berdiri berjam2 depan dapur.. hehe...

Lya Colours said...

saya adun adunan sket pon dah nak mengamuk tangan lenguh. hehehe

~~zAnAfAhMi~~ said...

kalau akak, letih gila ni....tapi fulus masyuk ek?

Sheila Shafeareen said...

As'salam menarik ni...alhamdullilah..seronokan bila ada kwn yg menempah...

liemaopurut a.k.a ana said...

pergh......banyak tu....wat tak sampai doploh pun dah rasa merana kaki hahaha ;D

Izan said...

Hebatlah puan Madihaa nie.. kerja2 pun sempat amik tempahan orang lain..jeles i..hehehehe :).. camner ekk.. bahagikan masa?

CT Delima said...

As'salam Ratna

Banyaknya dok menjala, kalau ct buat dalam 100 mahu pengsan kalau buat sorang2. tambah2 lagi kalau bediri adoiii...terus kejang kaki ni :)

Zaliedana said...

Aikk akak pon dah pandai w/w juga eks,hihi..Dah jankit ke kak..Uiii kak kalo sy mau lenguh kaki berdiri nak menjala kak..Moga mkin bertambah murah rezeki akak eks..

Ct Noarizah said...

Tabiklah keja2 pun larat lagi ambik tempahan menjala sampai seratus..ari tu sy buat tak sampai 100 keping pun dah nak kejang kaki tangan..berdiri dan mengirai.

Arenis Jalaluddin said...

salam, boleh order lagi ke untuk raya nie? kira cmne ek?? sy tggl kt area PJ..klu blh nk dlm 30pcs je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...