Terima kasih kepada yang sudi follow....

Saturday, June 25, 2011

Super Moist Carameled Banana Cake versi bakar pulak...

Salam & selamat pagi...




Buat sekali lagi kek dengan resepi yang sama.. cuma kali ni buat versi bakar pulak.  Kali ni kek naik ok sikit berbanding yang dulu.. tapi rasanya kek ni memang jenis padat sikit kot.. Wanieyra pun cakap gitu gak masa dia buat dulu.. tapi dari segi rasa memang sedap.. cuma tak begitu gebu.. yelah.. cara membuatnya pun ala2 muffin ajekan.. 

Oklah..layan gambar yer.. kalau nak resepi.. klik jelah kat SINI..

Tekstur kek berlubang2 rasanya mungkin sebab aku lenyek pisang tak betul2 halus.. ehehehe..


Ok.. jumpa lagi..

8 comments:

Lovely Kitchen said...

sekali sekala layan kek yg agak padat best juga kan...minum dgn kopi panas....oooo tp kt sini dh panas, sedap minum air sejuk plak...hihiii

Anna Qawina said...

bf ngan kek ke kak? hihi..
pst : due date 13/8..buln pose nnti..hehe

suri solehah said...

padat ke apa ke..kat mata saya nampak elok je...sbb saya buat kek bakar mesti risau...

AZLITA AZIZ said...

kak kek ni mmg jenis padat kot ita rasa....ita pun dah buat! tapi ita tak ambil gambar tak sempat masa tu.. rasa dia mmg sedap! cuma ita tengok kek ni macam kuih bakar bila kita bakar
dia kan tak macam kek! betul tak kak??

btw terima kasih resepi pisang crispy tu mmg sangat crispy! ita dah dapat resepi pisang yg ita suka! terima kasih kak kerana sudi share resepi pisang yg crispy tu...

love u lah kak! :)))

tun_telani said...

morning kak! tun hantu kek pisang.. tp hasben tun x suka makan. kalau wat kene mkn sorang2.. tunggu blk kg dulu laa baru wat ni, blh mkn ramai2.

raihazi said...

sedap nya... xtau la bila boleh buat :)

Juwita Jamaludin said...

salam kak .. makan pagi dengan kek ni ye.. sedap gak tambah minum kopi diselangi dengan nasi lemak.. tak ingat makan kek berapa ketui.. hihihhi

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak...
rasanya kek padat macam nie kalau d makan sekali sekala mmg sedap nie akak... diana pun perna gak buat versi kek yg padat mcm nie.. sedap gak kan akak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KongsiResepi.com